субота, 11 липня 2015 р.

ЖГК, бюджет і енергозбереження.

Житлово-комунальне господарство нашого міста залишається об'єктом уваги американців. І вони досягли тут певних успіхів.

Не віриться? До чого тут взагалі американці? Почитайте уважно:
http://nikvesti.com/blogs/show/10193

То справи йдуть? Не без недоліків - а хіба буває без недоліків - але в повній відповідності і цілком задовільно.

Я радий би погодитись. І я б погодився, аби був якимось німцем чи швейцарцем. Але я українець, і коли мені кажуть, що тут все гаразд, я озираюсь, придивляюсь до того, що можна назвати житлово-комунальним господарством, і не можу в те повірити. Хоча і американцям не вірити якось не випадає, чим ця нація заслужила таку неповагу?

Цікаво, що з цього приводу дцмають кандидати в депутати? Так, майбутньої ради, ті, що восени вийдуть до нас з обіцянками нового щасливого життя. Чому б їм вже зараз не почати розповідати нам, наприклад, про ЖКГ? Чи дійсно американці праві і все в нас тут О'кей? Чи, бува, щось треба робити вже по-новому. Не так, як за злочинноЇ влади. І не так, як після злочинної. А так, як треба. Як саме?

Поки що кандидати думають. Американці спритніші.


Немає коментарів:

Дописати коментар